
Reviews

Hege
@ Maxima XX Kuressaare8 days ago

2.5
Maltainen, kevyen voinen ja loppuun ruohoinen olut.
Keskitäyteläinen ja pehmeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Kumartaa tuonne tšekkipilsnerin suuntaan, mikä ei tietenkään ole huono asia.
Ihan kelvollinen, vaikkakin jokseenkin mieto.
Corentin R
1 month ago
1.7

Thomsen W
3 months ago

2.9
Ich habe eine Special Edition Dose bekommen. Geschmacklich war es mir zu sauer im Abgang, der antrunk ist Recht solide

Lilian R
3 months ago
2.7

Ana-75
@ Bakhmaro, Georgia-Trip5 months ago

3.2
lon.etie
7 months ago
3.0

Norbier
8 months ago

2.8
Larsson J
11 months ago
3.2

Frank Yunck
1 year ago
3.0
Tuomo K
1 year ago

3.7
Erilainen lager kuin normaalisti. Ei millään lailla suomalainen. Makua löytyy mutta laagerin kitkeryys puuttuu. Suosittelen maistamaan jos tulee tämä georgialainen vastaa.