
Reviews

VirgoCe
@ Lidl1 month ago
3.4
Teemu V
7 months ago
2.8

Tommi M
@ Polo Market, Kołobrzeska 4, Dziwnówek7 months ago

1.9
Makea vehnis johon on kuin sotkettu omenasiideriä sekaan. Hapokas. Kuitenkin liian makea ja ylikypsä, ehkä kesällä voisi toimia paremmin.
pollyprkl
7 months ago

2.0
Ei häävi kokonaisuus, ei ole siideriä eikä olutta. 🤷 Pystyy nyt juomaan, ei kuitenkaan tule varmaan uudestaan ostettua.
Väritys: samea keltainen, kohtalaisella vaahdolla.
Lindforce
@ K-Citymarket Ruoholahti8 months ago

3.3
Kevyt mutta ollakseen ei-saksalainen, niin hyvä vehnäolut eikä omena tee hallaa makuprofiilille vaan antaa taustalla hyvän lisäsäväyksen. Ei tietenkään ole mitään Franziskaneria mutta kelvollinen näkemys weizenistä.
AL
10 months ago
2.8
Linna C
10 months ago
2.7

Röpö
10 months ago
2.7
Pekka #91
11 months ago
2.0

Heny
@ K-Citymarket Pirkkala11 months ago

1.8