
Reviews

Tuomas L
10 years ago
4.0

Niki A
11 years ago

2.5
Hyvin hapan limellä virkistetty vehnäbisse. Raikas mutta kitkerä ja hapan. Ihan hyvä mutta pulloa enempää ei tohtisi juoda

Juuso
11 years ago
2.0
happyjoy
11 years ago
3.5
Kevyt hedelmäinen, hyvä kesäjuoma..
Johtaja Kotiniemi
@ Ølhus Stockholm11 years ago
2.0
Hedelmäinen Wit. Rungoltaan melko paksu, tosin yleistuntumaltaan aivan liian puuromainen. En oikein löydä punaista lankaa. Mitäänsanomaton ja vanhan oloinen. Ei piristä eikä innosta.

Peter T
@ Olut Expo 201511 years ago
3.0