
Best one
Reviews

Vitalik D-pils
3 months ago
3.0
Hannu J
4 months ago
3.0
lon.etie
7 months ago
4.0
Jt
10 months ago
2.8
Miksu
11 months ago

3.9
Oli kyllä hunajainen olut, maistu. Hieman olisi saanut olla kylmempi

Mörkö Kalle
@ Clayton McNamaras Drinking Emporium11 months ago

2.7
Mukavan hunajainen, ei mikään hyökkäävä maku
Kw
1 year ago
3.5
Näpä
2 years ago

3.0
Hunajaisen makea. Muuten mieto maku.
Sir Silver
2 years ago
3.0
Erki E
3 years ago
4.0