
Reviews
Jambahh
@ Jurmala, the Beach1 month ago

1.9
Ihan ok juoma. Rannalla tämä maistuu

nietsrd
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga2 months ago

3.0

Vitalik D-pils
3 months ago
3.3
Hannu J
4 months ago
3.0

Koivu
@ Lido7 months ago

2.1
Vaahtoa hanasta, sai urakalla lusikoida

Jussi Koo
@ Lido Alus Sēta9 months ago

3.1
Nälkäkiukun partaalla Riikassa, muiden läsnäolijoiden helpotukseksi sain pihviä ja muusia naaman eteen.
Hauska idea, kun saa itse laskea oluensa. Hieman saatoin liikuttua 🥴
Kuparin ruskea olut valuu tuoppiin vakain käsin. Sääli, että todella kaunis vaahto ei kestänyt ruokajonossa vietettyä aikaa.
Miellän latvialaiset oluet makeiksi, tämäkään ei tee poikkeusta. Reilun makea, hyvin tukeva runko, maltaisuutta, sekä hellästi humalaisuutta, myös poreilevaa karamellimäisyyttä löytyy.
Oikein hyvä ruoka ja juoma, alan leppyä.

Koivu
@ Lido11 months ago

3.5

Lars
11 months ago
2.7
Paavo K
1 year ago

2.8

Vahola
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 year ago

2.6
Mukavan makuinen, hieman makeahko jälkimaku.