
Reviews

Vladimír F
1 month ago
2.2
Jussi15
1 year ago
2.8
Jussi15
1 year ago
2.8

Teemu J
2 years ago
1.6
emasaurus
@ Bratislava Flagship Restaurant2 years ago
1.5
Blackstarastronaut
2 years ago
2.4
Aivan perushyvä juoma, suomessa voisin kuvitella hyvin nauttivani tätä saunan jälkeen vahvan makunsa puolesta.

Yerko van Basten
3 years ago
3.5
Hoorutka
3 years ago
3.0
Hyvä maltainen lager, niin kuin 12° pitääkin olla.

Hildebrand T
3 years ago

1.5
Mies widerlich, weiß aber nicht, ob es daran liegt dass ich zu viel Herbes getrunken habe.

Samuli M
3 years ago
3.0