
Reviews

Bonne1978
3 years ago
3.2
Alejandro V
7 years ago
2.5

Jan T
8 years ago
2.5

Roywenk
8 years ago
4.0
Tomixen
8 years ago
3.0
En god öl till söndagsmiddagen.

Takko
8 years ago

3.5
Bra balans på smakerna. Maltig karaktär och riktigt bra oktoberöl👍🏻

Kokki
8 years ago
4.0

Tiikeri
@ Systembolaget Övertorneå8 years ago
3.5

SLow G
8 years ago
3.0
Ribsien kanssa varsin mainio juoma.

Vaara
@ Systembolaget Haparanda8 years ago
2.8
Toimi hyvin raskaan ruuan kanssa.