
Reviews

Simo B
@ Taps&Tacos Umeå2 months ago

2.0
Varmaan ihan hyvä, mutta olisi pitänyt ottaa ennen IPA oluita...
🤣❤️🔥

Laukko
@ Taps&Tacos Umeå7 months ago

3.3
Ihmeen raikas pilsneriksi tämäkin. Menee vaikka janojuomana

Jepetti
1 year ago

3.0
Hyvä ja raikkaan ruohoinen pilsner. Joka sopi hyvin rasvaisen pizzan kaveriksi

Landström R
3 years ago
2.6

7pete7
4 years ago
3.0
DennisToll
4 years ago
2.4

Nobbe
4 years ago
4.0

Iso J
@ The Bishops Arms, Luleå5 years ago
3.5
Hyvä ja helposti juotava pils.

Magnus S
5 years ago
4.0
God och fruktig smak

Carro & Micke
5 years ago
2.5