
Reviews

Hege
@ M/S Viking Cinderella9 days ago

2.2
Suoraan tölkistä.
Maistuu vesimelonille ja hieman limelle. Makeahkon makuista on.
Yhden juo, ei ole erityisen hyvää eikä pahaa.
Sir Silver
21 days ago
2.4

•●Knoxar●•
@ SuPerAlko Sadama Tallinna22 days ago

2.7
Makea vesimelonin makuinen, ihan kesäinen lonkero!

Muttermann
@ Rimi, Virukeskus2 months ago
3.0
Sokeroitua juomaa, jossa kevyt häivähdys jotain vesimelonia muistuttavaa. Ei jatkoon.

Tuomela S
3 months ago

3.3
iha jees vähä oli makee

Tuomela J
3 months ago
2.9

Mizouhhh
4 months ago
2.5
Teemu L
5 months ago
2.4
Peksii
6 months ago

3.1
Esanssinen versio breezeristä😁

Olga K
7 months ago
2.7
Raikas, vesimeloni maistuu hyvin.