
Reviews

Lucalja
@ Yamato Craft Beer Table1 day ago

3.3
Hassun hauska vihreä väri, harmikseni nyt en kaatanut kunnolliseen lasiin vaan join tämän teelasista.. Maistuu aivan sitruunalimulta.. ihan hyvää ja raikasta, mutta onko olutta yhtään? Noh, on se ainakin vähän ku valmistajan nimessäkin lukee kalja.
Onodrim
3 years ago
3.0

dori
@ Craft Beer Market7 years ago

3.5
Makea, veikeä, mutta silti (hyvä) olut