
Reviews
Juho N
2 months ago
3.2
TractorBoy73
3 months ago
3.3

Lasseman
3 months ago

3.5
🐣🐣🐣🐣🐣
wallegran d
3 months ago
4.0

Hamar-86
@ Villa Sohvi3 months ago

3.7
Mielyttävä olut. Hyvä alku oluella, mutta jälkimaku hieman katoaa eikä voimakas alkumaku jaksa loppuun saakka.

Tommyblyaa
3 months ago

3.0

Niklas L
3 months ago
2.8

Andy P
1 year ago
3.4

Thomas Syster
1 year ago

3.2
Fett skön öl ju, längtar redan till nästa påsk då jag kan avnjuta en till under påskmiddagen🙏🏼🐣🥳

Gannås Z
1 year ago

3.2