
Reviews
olutherra
5 years ago
3.4

Konkari
5 years ago

1.9

captainronja
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 years ago

1.1
Tunkkainen ja kitkerä, ei jatkoon.

HKIred
6 years ago
2.8

Teukka P
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 years ago

3.0
Yllättävän heikko Virolainen.
Jotenkin tunkkainen mutta ei juomakelvotonta.

The Villain himself
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 years ago
3.5
Särmä lager. Kun greippi mainittu, niin sitä jäi kaipaamaan enemmän, olisi voinut olla sitä rohkeammin. Muuten täysin toimiva.

Robin H
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere6 years ago

3.7
Greippi on vahvasti läsnä

Roosa H
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere6 years ago

1.5
Nojaaaa

Mikko M
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 years ago
1.0
Ei kolahtanut sitten ei lainkaan. Karseeta lientä. Tähti tuli kun sain pullon juotua😥

Diabeetikko
6 years ago
3.0