
Reviews

Willy
@ SuPerAlko Sadama Tallinna27 days ago

2.5
Ei mikään kovin soiva peli oo tää.
Tero P
3 months ago
2.8

marabello
@ SuPerAlko Sadama Tallinna7 months ago
3.7
Parempaa ku suomen paskin :D

Koivu
8 months ago

3.0
Oluenystävä
10 months ago

3.0

Wanhis1974
1 year ago
2.5

Wanhis1974
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 year ago
2.5

Sami V
2 years ago
3.2
Sitruunainen, käytettynä tehty.
Ei liian hiivainen mutta ihan kohtuullinen juoma.
Giniä ei huomaa maussa

niitiid
@ SuPerAlko Sadama Tallinna2 years ago
2.1

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 years ago

1.6
Kyllä on pitkä matka originaliin, mutta juotua tuli.