
Reviews

Webcrawler
@ Willys2 months ago

2.0
Den funkar. Får duga när man ska köra bil. Skål! 🍻

Fynn Bierdurst
@ Hemköp Malmö Triangeln5 months ago

3.5
Malzig getreidig. Hatte ich schlimmer in Erinnerung. Aus'm Kühlschrank direkt schmeckt man auch nicht den geringen Alkoholgehalt raus
Tossavainen
7 months ago

3.0

J.Olin
8 months ago
2.8
God enkel lager verkligen inget speciellt men billig och god så duger lätt som bruks öl

Kirsi K
@ Ica maxi gällivare9 months ago
3.0
Ihan mukavan makuinen janojuoma!

Kuusela M
@ Ica maxi gällivare9 months ago
2.1
Ei mitään makujen iloitelua, vetinen jano juoma
Jonas
@ Coop Hötorget9 months ago

1.8
Ykkönen ruotsalaiseen malliin. Hieman makea mutta ei näille prosentille mauton.
PhilipSundelin
10 months ago
2.4

Jusuf
@ ICA Nära Lahtis, Kaunisjoensuu1 year ago
2.0
Ihan kohtuullinen, varsin edullinen.

Herttua T
@ Ica1 year ago

1.2