
Reviews

Sláinte
7 years ago
3.5

Tuomas S
@ Olutravintola Malmgård7 years ago

3.5
Sitruksinen, raikas. Varsinkin jälkimaku kääntyy hieman happamaksi.

Porterhouse
@ Pien Shop & Bar7 years ago
3.7
Pjiukkis
7 years ago
2.5
AtteLaht
7 years ago
4.0

Antti K
7 years ago
4.0

Tombarasso
7 years ago
3.9
Taas löytyi laatua. Hedelmäinen, pehmeä, raikas ja onnistunut kokonaisuus. Pienen pieni vetisyys havaittavissa, mutta se ei tätä kaada. Toki, vähän tukevammalla rungolla tulisi enemmän pisteitä, mutta tällä vahvuudella erinomainen tekele.
T-ulo
7 years ago
3.7

vauhjo
@ K-Supermarket Lasihytti7 years ago
3.5
Rapsakka humalointi.
Samppa
@ Pien Shop & Bar7 years ago
4.0
Runsas vaahto, kirkkaankeltainen väri. Todella härski humalointi ja vahva maku näillä prosenteilla, laatua.