
Reviews

Fabian
6 years ago
4.5
Chiefbrodie
6 years ago
4.6

Gibbo
7 years ago
3.8

Ipanas
@ Olutkellari Kämppä7 years ago

3.0
Ihan kelpo brut ipa. Raikas tuoksu; greippiä, trooppista hedelmää, sitrusta, havua ja keksimäistä makeutta. Virkistävä ja kevyehkö, helposti juotava ainakin. Maussa hieman vaisummin tuoksusta tutut hedelmät ja sitrus, kuiva jälkimaku. Ei liian tunkkainen humalointi, virkistävä ja hedelmäinen kokonaisuus.

Syke
@ Alko K-Citymarket Tiiriö7 years ago
3.4

Nixa
@ Oluthuone Leskinen7 years ago
3.6
Pirteä, maltilliset humalat, kullan keltainen väri. Hyvä ja helposti juotava mainio Thornilta.

Ville M
7 years ago
3.7

Tontsenteri
@ Alko Hervanta7 years ago
3.3
Tuoksu reippaan sitruksisen humalainen.Maku ei vastaa tuoksun huutoon..😒Brut ipat jää maussa pääosin valjuiksi,vaikka tuoksu monesti antaisi viitteitä paremmasta,tekijöistä riippumatta..Helposti juotavaa ja raikasta kuitenkin tämä..🍺

Tomi
@ Alko Pekuri Oulu7 years ago

2.9

EiKiitos
7 years ago

3.4
Jäähyväiset pullonavaajille