
Reviews

Niklas L
2 months ago
3.5

pyksy
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.0

Lasseman
3 months ago

4.0
Prince of Darkness🤟🏻

Vojtor
3 months ago

3.8
Ok men tråkig
wallegran d
4 months ago
3.5

Niklas L
4 months ago
3.2
Jonathan
4 months ago
3.2

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping5 months ago

2.5
Ok. Smakar lite ”budget-öl”, & det är väl vad det är också. Lite halvblaskig. Skål! 🍻

Mr Stream
6 months ago
4.0
Lukas21
6 months ago
3.8