
Reviews
ipi
2 years ago
3.0

miguli77
@ Alko Mankkaa2 years ago
3.0
Nina
2 years ago
3.0
Heluna
@ Alko Easton Helsinki2 years ago

3.0

Hiilis
@ Alko Kauppakeskus Sokkari3 years ago

4.0
Runsaine, kullankeltaisine poreineen tämä siideri on hyvin edustavan ja samalla houkuttelevan näköinen lasissa.
Tuoksu on erittäin omenainen ja tuoksuhermoja kipristelevä.
Runsaan, pehmeän kupliva suutuntuma ja maku on hyvin kypsän omenainen.
Hienoine etiketteineen (nerous tulee esiin vasta etiketin takapuolella), edustavan ulkonäkönsä sekä erittäin maukkaan makunsa puolesta tätä voisi kuvitella tarjottavan hienommissakin tilaisuuksissa.
Tällainen on oikeasti laadukas siideri!

Walrus76
@ Alko Verkkokauppa3 years ago

3.2
HP
@ Alko Prisma Joensuu3 years ago
3.5

pSKI
@ Alko Prisma Laune3 years ago

3.2

Eve K
@ Alko K-Citymarket Kupittaa3 years ago
2.9
Tuoksu on vahvan omenainen, kuin artesaanisiidereillä yleensä. Liian makea ja turpeinen omaan suuhun.
Pakko kyllä kehua upeaa etikettiä negatiivisine tiloineen, harvoin näkee näin kaunista jälkeä muissa kuin viinipulloissa.

Willy
3 years ago

2.6