
Kung är ett ljust helmaltsöl av lagerölstyp. Rent och friskt i smaken och med utsökt arom. Ett gott öl både till mat och som törstsläckare.
IBU:25
Reviews

FransHemborg
6 days ago
2.6
Tomi H
7 days ago
4.0

Eliasmeister
@ Daniel12 days ago

3.3
Sjukt smaklig
Mejacg
@ John Bull Pub & Restaurang17 days ago

3.5
God men avslagen som fan
dikkanen t
20 days ago
3.0
Lought taste,chrisp light bodied but long lasting taste

Lucalja
@ Systembolaget T-Centralen Stockholm27 days ago
3.0
Ihan kiva peruskalja, meni hyvin alas. (Saunabuffi)

Nante
2 months ago

1.3
Ei oo kuningas
WornHope3
2 months ago
2.5

Jere
2 months ago

2.3
Drinkable

Emi
3 months ago

1.1
J’ai rarement été déçu par une canouche mais là c’est pas ok