
Reviews
Jani H
3 months ago
3.6

Pintavier
4 months ago
3.8
Temppu
6 months ago
1.5
BigBisole
8 months ago
2.2
Dommage très amer, on ne sent pas le goût de mangue.
Harri
@ DrinkOnline.eu10 months ago
3.6

JÉJÉ-LAGAGE
11 months ago
3.9

AnthoAvy
11 months ago
3.7
Tchp
11 months ago
4.0
Teemuo
@ DrinkOnline.eu1 year ago
3.5

Hiilis
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

3.5
Tumman keltainen ja samea väritys. Huomattava määrä sakkaa. Repaleinen, isokuplainen vaahto.
Tuoksussa mangoa, mandariinia ja appelsiinia.
Pirteän hapokas ensipuraisu jonka alla kuitenkin melko pehmeä pohja. Maussa vahvasti mangoa joka on tässä nimenomaan raikkaassa muodossa, eikä hieman jopa ylikypsänä kuten yleensä. Mehukkuusaste on varsin korkea ja lopussa kivasti katkeroa.