Nobelaner 4.5%, Feldschlößchen Dresden (TCB Beverages), Germany
1913 ratings
2.4
Nobelaner
4.5% Pilsner
Pilsener-type beer from Germany. Made/produced by Lidl.

Reviews

Post author: osmog
osmog
2 hours ago
Nobelaner, Germany
2.8
Perus olutta. Ihan hyvää. Ei mikään sen hassumpi juoma.

Post author: Jukka S
Jukka S
1 day ago
2.0

Post author: Dr. Drachmann
Dr. Drachmann
15 days ago
Nobelaner, Germany
3.0

Post author: Rickzard
Rickzard
@ Viro
16 days ago
Nobelaner, Germany
3.3
Tää oli kiva yllätys! On makua ja pehmeyttä. Halpojen oluiden yksi parhaimmista!

Post author: Nuuttipiippo
Nuuttipiippo
24 days ago
2.4
Halppis kaljaa ei sytytä suuresti

Post author: Kauto
Kauto
29 days ago
2.7

Post author: Akseli
Akseli
29 days ago
2.0
Legit keskiarvo. Ei mitään erityistä

Post author: Jambahh
Jambahh
@ Kokko
1 month ago
Nobelaner, Germany
2.9
Lapio hommiin hyvä juoma

Post author: Vesku-70
Vesku-70
@ Lidl Hyvinkää Sveitsinportti
1 month ago
Nobelaner, Germany
3.3
Saksalainen kaadettu jo kisa eväitä tehdessä Perus olut ei pahaa muttei mitään tunnekuohujakaan tuu

Post author: Kolibri91
Kolibri91
2 months ago
Nobelaner, Germany
3.0
Uudelleenarvostelu kuvan kanssa, jääkylmänä. Ulkonäkö, täysin kirkas ja vaalean kellertävä olut jossa vähäinen tiheähkö vaahto, vaahto jättää ohuen koko pinnan peittävän hunnun. Aromi, makeaan viittaava ja vahvasti siirappinen sivuaromi. Maku, menee alas jääkylmänä ihan ok, ei juuri kitkeryyttä, makeahko, melko runsaasti humalan ja maltaan makua kylmänäkin, tiedä sitten minkälaista tämä olisi lämpimämpänä, luultavasti todella makea ja siirappinen. Ihan ok. Edit: ei tämä nyt silleen hassumpi ole, makua on aika runsaasti suomalaiseen bulkkiin verrattuna ja humalointi tulee maussa esiin selkeästi ilman kitkeryyttä. Edit2: tässä on mielestäni sama idea kuin krombacherissa, paljon maltaan ja humalan makua ilman kitkeryyttä, tuohan olisi ihan hauska vertailu testi joskus, tämä on toki älyttömän halpaa krombacheriin verrattuna joten ehkä tuo ei olisi ihan reilu battle.