
Pilsener-type beer from Germany. Made/produced by Lidl.
Reviews

osmog
2 hours ago

2.8
Perus olutta. Ihan hyvää. Ei mikään sen hassumpi juoma.

Jukka S
1 day ago
2.0

Dr. Drachmann
15 days ago

3.0

Rickzard
@ Viro16 days ago

3.3
Tää oli kiva yllätys!
On makua ja pehmeyttä.
Halpojen oluiden yksi parhaimmista!
Nuuttipiippo
24 days ago
2.4
Halppis kaljaa ei sytytä suuresti
Kauto
29 days ago
2.7

Akseli
29 days ago
2.0
Legit keskiarvo. Ei mitään erityistä
Jambahh
@ Kokko1 month ago

2.9
Lapio hommiin hyvä juoma

Vesku-70
@ Lidl Hyvinkää Sveitsinportti1 month ago

3.3
Saksalainen kaadettu jo kisa eväitä tehdessä
Perus olut ei pahaa muttei mitään tunnekuohujakaan tuu
Kolibri91
2 months ago

3.0
Uudelleenarvostelu kuvan kanssa, jääkylmänä.
Ulkonäkö, täysin kirkas ja vaalean kellertävä olut jossa vähäinen tiheähkö vaahto, vaahto jättää ohuen koko pinnan peittävän hunnun.
Aromi, makeaan viittaava ja vahvasti siirappinen sivuaromi.
Maku, menee alas jääkylmänä ihan ok, ei juuri kitkeryyttä, makeahko, melko runsaasti humalan ja maltaan makua kylmänäkin, tiedä sitten minkälaista tämä olisi lämpimämpänä, luultavasti todella makea ja siirappinen. Ihan ok.
Edit: ei tämä nyt silleen hassumpi ole, makua on aika runsaasti suomalaiseen bulkkiin verrattuna ja humalointi tulee maussa esiin selkeästi ilman kitkeryyttä.
Edit2: tässä on mielestäni sama idea kuin krombacherissa, paljon maltaan ja humalan makua ilman kitkeryyttä, tuohan olisi ihan hauska vertailu testi joskus, tämä on toki älyttömän halpaa krombacheriin verrattuna joten ehkä tuo ei olisi ihan reilu battle.