
19 ratings
3.8
Anagram Blueberry Cheesecake Stout (2019)
12.0% Imperial Flavoured Stout / Imperial Pastry Stout
Friends, family, kindred spirits. Inspiration comes in many shapes and forms. In this case itâs in a Blueberry Cheesecake Stout.
Reviews

ZekeWolf
@ Alko Verkkokauppa3 months ago

4.0
Cellar stash cleanup with a friend. Imperial Pastry Stout with a long overdue BBD and no foam head. Pours semi oily with aroma of blueberry muffins and milk chocolate. Some particles sinking to bottom.
Taste follows the blueberry muffin aroma with dark malts, brown sugar, milk chocolate, vanilla, espresso and some light feel reminding of cheesecake. Lighter bodied than expected medium+ tops đ€ Sweetness fades quite fast and blueberry tones emerge surprisingly clean and crisp.
Seems to have withstood the test of time quite well. đ»

Nikke
3 months ago

4.5
Lasiinkaatuu yönmustaa kevyen öljyistÀ olutta jossa aavistus sakkaa mukana mutta ei lainkaan vaahtohuntua eikÀ edes reunustakaan.
Tuoksusta:
Kakkupohjaa,hieman puhdasta mallasta, pehmeÀÀ kahvia ja kevyesti paahteisuutta.
Maitosuklaata,vanilijaa,toffeeta sekÀ yllÀttÀvÀn tuoretta mustikkaisuutta.
Maunpuolelta:
Kakkupohjaa,puhdasta mallasta,
paahteisuutta,espressoa ja aavistus fariinisokeria.
Maitosuklaata,toffeeta,monipuolista vanilijaa,tuoretta sekÀ kuivattua mustikkaa ja hieman kuivattua tummaa marjaisuutta.
Suutuntuma/runko:
Puhdas,kevyen maltainen,tasapainoinen ja kevyen öljyinen. About: medium
YleistÀjorinaa/viba:
Todella mukava pastry imperial jossa on kuitenkin mukavasti ris puolta tasapainottamassa menoa.
Myös itseÀ yllÀtti tuo mustikkan puhtaus ja runsaus tÀssÀ. Todella hienosti kestÀnyt ikÀÀ..

Tom J
@ Bristol Craft Beer Festival 20215 years ago

4.8
Wow. If a dessert could be a beer... Really tastes of blueberry cheesecake but seriously alcoholic. Couldn't have too many of these after a boozy dinner!

Esa M
5 years ago

3.7
Odotin enemmÀn, tÀmÀkin oli drinkbydate pullo, joka nautittiin parasta ennen pÀivÀmÀÀrÀllÀ. EhkÀpÀ sÀilytys oli vaikuttanut lopputulokseen negatiivisesti koska selkeÀÀ hyytelömÀisyyttÀ oluessa oli. Maut ihan paikallaan, yllÀttÀvÀÀ katkeroa taustalla, mutta muutoin omnipollomaista palettia.
jamppainen
@ Alko Raksila7 years ago
4.2
Jo tuoksusta huomaa minkÀ panimon tuotetta on lasissa. Omnipollolla on nÀitÀ keksintuoksuisia oluita muitakin. Maku on makean pehmeÀ, hiukan hapan ja mustikkainen. Paahdettakin löytyy ja alkomahooli lÀmmittÀÀ juuri sopivasti.
Erikoinen ja todella hyvÀ. Jotkut O:n tuotokset menevÀt erikoisuudessaan överiksi mutta tÀssÀ on onnistuttu.

Niklas W
7 years ago
1.0
Ville N
@ Craft Beer Helsinki 20197 years ago

5.0
I canât even... pure heaven!đđ„°â€ïž

Viltzu
@ Tauko Baari7 years ago

4.0
2019 versio on kyllÀ aika makea. Toki makuakin löytyy yllin kyllin. Ei kyllÀ pÀrjÀÀ yli 2v sitten maistetulle versiolle. Jotenkin hieman liian esanssinen tms...

RRudolf
@ Beergium Webshop7 years ago

3.5
Eilen juotu.
Pikimustaa olutta, jÀttÀÀ pinnalleen sormen paksuisen, tummemman beigen vaahdon.
Tuoksussa todella paljon metsÀistÀ mustikkaa. Mustikkaisuutta tÀyttÀÀ maitosuklaisuus, keksisyys, hieman tummempi kaakao, runsas toffeemaisuus sekÀ paahdettu maltaisuus.
Suutuntuma on siellÀ tukevammalla puolella, mutta ei niin tuhti kuin sopisi odottaa.
Maussa alkuun makeaa (hieman esanssista) mustikkaa, suklaata, sellaista rasvaista juustokakun keksipohjaa, espressoa sekÀ paahettua mallasta. Ihan mukava maku ja paahdetta on riittÀvÀsti. IkÀvÀ kyllÀ oman nautinnon pilaa todella voimakas alkoholisuus, joka iskee vasten kasvoja huikan loppuvaiheilla. Sama fiilis kuin reippaan jallu huikan jÀlkeen tulee.
Ei tÀmÀ ole sama olut kuin aikoinaan.

Simqpa
@ Brewdog Tampere7 years ago

3.0
Kaikenlaista, hurjaa kamaa. ImelÀ tuoksu, maku on nimensÀ veroinen, juustokakkua ja mustikkaa löytyy. Hauska juoma, mutta on sen verran tuhti ettÀ puoli desiÀkin olisi riittÀnyt. Monissa ipoissa tuoksu on makua parempi, mutta tÀssÀ on kyllÀ toisin pÀin.