
Reviews
Darkmatters
24 days ago
3.0
Papa Poche
1 month ago
3.0

Manguls
@ Köln1 month ago

4.6

Teppo S
2 months ago
4.0
Todella kirsikkainen ja se positiivisessa mielessä. Hyvä olut olettaen että tykkää näistä hedelmäisistä ja varsinkin kirsikkaisesta. Sopii tässä kuin nenä päähän.

JuLs03
@ Le Grand Café Bruxelles4 months ago

3.8
Le petit dessert qui va bien!
Romain
5 months ago
3.5
lon.etie
7 months ago
3.0

Filter
7 months ago

3.5
🍻🍒🇧🇪🥳

Alice O
8 months ago

3.3
Tellement régressif !

Filou
8 months ago
5.0