
Hops:Galaxy, Simcoe
Reviews
Yrjajan
@ Alko Prisma Kosila3 days ago

4.0
Sitrusta, greippiä, mangoa. Mehuisa ja hieman paksuhkoa. Alko pysyy hyvin piilossa. Onnistunut olut.

Hepelicious
6 days ago
4.0

Jnila
@ Alko K-Citymarket Pirkkala6 days ago

4.2
Onpa hurjan hedelmäinen, ei katkeroa. Ukko: ei kuivahumaloinnin tympeyttä. Ehkä ois voinu olla einen kylmempää, nyt ehkä 9-10 asteista.
Oiva mehu! Kielelle kertyy kuiva pinta, kuin jostain sitruksista. Ois ehkä ollu hyvä saada kaadettua samaan tuoppiin. Niin drinkkimäinen et tekis mieli heittää jääpala joukkoo. Nice.

Jani V
7 days ago
3.7
Jo vain. Jussin saunaolut. Jääkaappi löi pikku hileeseen juoman, mutta maistuu kyllä.

Joni
@ Alko Prisma Kosila7 days ago
4.1

Grondan
@ Alko Kirkkonummi9 days ago

4.0
Nyt on hyvä ja mehukas olut. Erittäin hedelmäinen ja kuivahko jälkimaku. Prosentit on oikeasti 8.2%
In English Please:
Now this is a good and juicy beer. Very fruity and dry aftertaste. Alcohol is really 8.2%

Petri H
@ Alko Välivainio20 days ago
3.5

Original Antti K
@ Alko Nummela22 days ago

4.0
Minun mielestä todella hyvä olut. Pidän tällaisista missä on runsaasti mehuisuutta ja kaupanpäällisinä hieno väri. Reippaat prosentit eivät tuntuneet yhtään.

Tanja
@ Alko Atomi27 days ago

2.5
Täysin samean vaaleankeltainen reilulla valkoisella vaahdolla. Kuivahkon sitruksinen.
Lirbo
28 days ago
3.7