
Reviews

Mikko
@ Ølhus Stockholm10 years ago
3.0
Raapuska
10 years ago
4.0
Ukkometsosta bongattu saatanan kallis kölsch-ihme joka yllätti pisitiivisesti. Vahva pyökkisavustus helposti juotavassa kölsch-rungossa. Lirppisin koko illan jos perse kestäisi.

Jake64
@ 60's Palaver11 years ago
4.0
Mietosavuinen kölsch. Maistamisen arvoinen.
Vili L
11 years ago
2.5
Kiva kölssiksi. Savu aika heikosti lisäbonarina...
Renny R
11 years ago
3.5
Kevyt, raikas ja savuinen :)
Marcus
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Helsinki 201511 years ago
3.0
Hento savunmaku.