Aufsesser Pils 5.0%, Brauereigasthof Rothenbach (Aufsesser Brauerei), Germany
38 ratings
3.4
Aufsesser Pils
5.0% Pilsner

Reviews

Post author: Esko Eddie 64
Esko Eddie 64
@ Alko K-Citymarket Laune
9 months ago
Aufsesser Pils, Germany
2.9
Tasapainoinen pils, ehkä hieman vaisu, hiilihappoja reilusti, hyvä janojuoma saunassa.👍🏻 A balanced pils, maybe a little bland, a lot of carbonation, a good thirst quencher in the sauna.👍🏻

Post author: Viltzu
Viltzu
@ K-Supermarket Lippulaiva
9 months ago
Aufsesser Pils, Germany
3.5
PE 12.2.26. Perushyvää saksalaista. Hyvä juotavuus.

Post author: Mestari
Mestari
10 months ago
3.7
Perus pils, ei huonoa sanottavaa.

Post author: Kaimaani
Kaimaani
@ Bierhaus Köln
1 year ago
Aufsesser Pils, Germany
3.3

Post author: Willy
Willy
@ K-Supermarket Pyynpää
1 year ago
Aufsesser Pils, Germany
3.5
Huippupilssi. Pullo tuo vielä lisäfiiliksiä.

Post author: Janne S
Janne S
1 year ago
4.0

Post author: Prahan Piisami
Prahan Piisami
1 year ago
4.0

Post author: Vesku-70
Vesku-70
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti
1 year ago
Aufsesser Pils, Germany
3.8
Hyvää perus pilssiä jossa juotavuus on kunnossa. Kevyesti ruohoinen, yrttinen ja maltainen maku

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
1 year ago
Aufsesser Pils, Germany
4.1
Pitkästä aikaa vanha kunnon pils. 11.9.25 parasta ennen. On tyylikästä vitivalkoista vaahtoa tarjolla ja erittäin pysyvää. Väri on tumman oljen keltainen ja täysin kirkas. Nyt on puhdas tuoksu. Huh mikä mineraalisuus, kukkaisuutta, parfyymia, puhdasta mallasta, jalohumalaa. Nyt on muuten aika kova tuoksu. Maku on lähellä sitä mitä tuoksu lupaa. Selvä Etelä-Saksan pils. Pieni makeus, kukkaisuutta, helppoa pehmeää jalohumalan puraisua, puhdasta mallasta, kiva mineraalisuus. Baijerin pilsit on vähän aina makeita ja ei niin katkeria. Tykkään enemmän Jever tyylisistä pilseistä. Onhan tämäkin törkeän hyvä mutta yllättävän makea kuitenkin. Aika lähellä Hellesiä ollaan maun suhteen. Dortmunderin suuntaan kallellaan. Sanoisin että tämä on melkein enemmän Helles kuin Pils. Mutta puhtaat maut ja erittäin kova on. Kyllä Saksassa nämä osataan. Erittäin puhtaan viljainen maku. On kyllä hieno Lager.

Post author: WheatLover
WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti
1 year ago
Aufsesser Pils, Germany
3.5
Perinteinen saksalainen pils. Hieman makeutta ja kevyesti purevat humalat.