
Reviews

Otso K
@ K-Supermarket Kauppatori, Rovaniemi3 days ago

1.8
Höttöinen ja vähän outo. Tuoksussa jopa päärynää. Alussa imelän leipäinen ja jälkimaussa myös kolikkoisen metallinen. Siinä välissä maistuu hetken aikaa ihan raikkaalle, mutta kokonaisuutena heikko esitys.
Uutteet ainesosissa kertovat jo riittävästi - ei jatkoon.
Panzai
@ John Scott's Kungsträdgården1 month ago

4.6
Onpa hyvä, hiukan hedelmäinenkin, lager

Svimbanen
@ Halpahalli Siilinjärvi1 month ago

2.5

Tuhtipoika76
@ K-Citymarket Rauma1 month ago

2.6
Ok ruokajuoma 🍻

•●Knoxar●•
@ K-Market Hiidenranta2 months ago

1.7
Nyt ei kyllä mennyt jatkoon. Kyllä tämä tässä ruoan kylkeen menee, mutta en ostaisi uudelleen, laimeaa on.

Stonehill
4 months ago

2.0
Aika kamala nollanolla svenskeiltä.
Nude_of_Ale
@ Messukeskus5 months ago
3.0

Nokikana
5 months ago

1.8
Tässä sitä on lauantai-illan huumaa. Lasissa ruotsalainen holiton ollut,vieläpä melko mauton sellainen. Nyt olis kunnon täyteläinen imppi poikaa.
Safööri
@ John Scott's Kungsträdgården6 months ago
2.9

Jarmo N
@ Cafe Tabac11 months ago

3.5