
Reviews

Mircea G
@ The Italian Job8 years ago
3.0
Miikka K
@ K-Supermarket Kamppi9 years ago
3.0

Lauri L
@ Toca9 years ago
3.0
Mielenkiintoinen saison, jonka pippurisuus tuli esiin ruoan myötä. Odottamattoman vahvanmakuinen saisoniksi. Epävarma 3.
Hursti
@ Cafe Baylon10 years ago
2.5
Hyvähkö, sitruksinen, kitkerähkökökkö?

Tom V
@ Neljäs Linja 1410 years ago
3.8
Lasse H
10 years ago
3.5
Kapteeni Kaaos
11 years ago
3.0
Johtaja Kotiniemi
11 years ago
3.0
Havuinen ja erityisesti jälkimaussa maukkaan puoleinen humalointi. Ei ylihapan, mutta selvästi tyylinsä mukainen. Aloittelijasaison?

Arja
11 years ago
4.0

Jiimies
11 years ago
3.5
Hienon sitruksinen olut ohuehkolla ja raikkaalla rungolla.