
Reviews

Bonne1978
3 years ago
2.5

Yves bayo
9 years ago
5.0

Timo K
9 years ago

4.0
Kuivan savuinen, lakritsinen ja kahvinen.

Hyd1ne
10 years ago

3.5
Mukavan savuinen ja tuttavallinen.

heikkill
10 years ago
4.0
Reipas tumma paahde ja savu, karamellista makeutta. Aivan jännä.

Mikikin
10 years ago
4.0

Kostiantyn K
@ Kostia's Den11 years ago
4.0

getenpersson
11 years ago

4.0
Johan F
11 years ago
3.5

Gnidde
11 years ago
4.0