
Reviews

Marko S
@ Raasiku Õlletuba15 days ago
3.2
Hyvä perus lager.
Alejandro V
2 months ago

3.3

Tuomas
@ Kavinė2 months ago

3.5
Onpa raikas ja helppo bisse, hyvä!
Alejandro V
3 months ago

3.0

Lilian R
@ Bakhmaro, Georgia-Trip4 months ago
2.7

ProBier
4 months ago

3.9
- goldgelb mit ordentlicher Schaumkrone
- mild, hopfenfrisch, süffig, lecker
- schmeckt bei großem Durst besonders gut

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

2.0
Perus ölppönen. Enpä tiedä olenko aiemmin juonut georgialaista olutta.

Molliturpa
@ Shatre7 months ago
2.6
Sellainen perusrapsakka lageri. Bulkkituotteeksi paremmasta päästä
Tomi N
7 months ago
3.6

Basque von Bonthon
8 months ago

3.0
Hyvä georgialainen janonsammuttaja.