
Reviews
antti#18
22 days ago
3.0

Navila #77
22 days ago

3.1

Kim K
25 days ago
3.7

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 month ago

2.5
Kauniin värinen, maultaan todella perus
NemoTirhi
1 month ago
3.3
JI_2105
2 months ago
4.1

vautere
@ Bon Vivant2 months ago

3.2
Vapun aloitus olut 2026. Pehmeä maltainen kellariolut. Vahva alkoholiltaan, mutta kuitenkin pehmeä.

Vitalik D-pils
3 months ago
3.5

Tuukka
3 months ago

3.0
Makean maltainen. Lievästi hiivainen. Humalan katkeroa voisi olla enemmänkin. Mukavasti makua verrattuna perus suodatettuna bulkki lageriin.

Tmk72
@ Bon Vivant3 months ago
2.9
Ei nyt mitenkään erikoista. Paikan suositus burgerin kylkeen ja kyllähän se siinä toki toimi.