
Reviews

BBird
@ Alko Hervanta6 years ago
3.5
Ihan passeli brut, joka on petollisen kepeä prosenteista huolimatta.

HooDee
6 years ago
3.3

Paukku S
@ K-Citymarket Easton6 years ago
3.0
Ihan ok brut ipa, mutta Ballast Pointin oluiden ystävänä odotukset oli korkeammat.

Sampo
@ Alko Verkkokauppa7 years ago

4.0
Ohut runkoinen, pyöreän pehmeät hiilihapot. Sitruksinen, vihreä omenainen. Miedot greipit. Vaaleaa rypälettä. Kuiva mutta varsinainen kuivuus iskee vasta jälkimaussa. Myöskin katkeroa enemmän vasta jälkimaussa greipin kuorisella tuntemuksella. Jälkimaun kuivuus korostuu lasin ehtyessä. Kuiva mutta onko luukuiva? Ehkä jälkimaultaan lasin lopussa.

Nixa
@ Alko Pekuri Oulu7 years ago
4.1
Rapsakka, utuinen, helposti juotava ipa. Jälkimakuun jään kaipaamaan hieman sitrushedelmää.

Janne P
@ Alko Forssa7 years ago
4.0
Muy bueno

Tontsa
@ Alko Pekuri Oulu7 years ago
3.8
Suunmuotoinen ja pikkuisen hapokas Ballast pointilta.

Rautsi
@ Alko Iso Omena7 years ago
4.0

JTH
@ Alko Myyrmanni7 years ago
2.5
Kuivan hedelmällinen hieman kukkainen ja vahva. Ryhdikäs kuitenkin, hitusen utuinen. Kuitenkin miellyttävä jälkimaku. Pieni pettymys. Saman firman normi IPA varmaan parempi?

Tumu81
7 years ago
3.4