
Mmmmm... :-)
IBU:21.5
Reviews

Tim040
8 days ago
3.6
Mika P
8 days ago
3.8
Steve T
11 days ago
3.5

JussiH
29 days ago
3.3
Paahteinen, keskikatkero, kepeähkö runko. Helppo pehmeä juoma, sopii hyvin myös aterialle kyytipojaksi.

English Beer Monster
1 month ago
3.0
Ok for one or two

spiritworld
1 month ago
3.0
Vi1p3r
@ Zetel2 months ago

3.5
Gutes Sonntagsbier 😆

Oet
@ Neuenburg2 months ago

3.8
Schon ein eher stärkeres Schwarzbier, sehr malzig und rostig. Aber auch leicht süß im Abgang.

M4KE@74
@ Alko Olari3 months ago

3.7
Maccas
3 months ago

3.4
A pleasant beer, first time having a schwarzbier and it did surprise a little bit, but nonetheless tasty.