
Reviews

Stonehill
1 month ago

2.6
Vetinen talousolut. Menee helteessä.

JuNik
5 months ago
2.0
Paikallisesta sparista mukaan tarttunut halpisolut. Menee saunakaljana, mutta maun suhteen hyvin mitäänsanomaton. Maistuu yhtä halvalle kuin maksoikin. Ei tartu toiste mukaan.
RAT
5 months ago
3.1

Teemu J
8 months ago
2.2

Mika K
@ Spar Sarandë9 months ago

2.6
No eihän tämä mikään Saksan panimoperinteen helmi ole, mutta menettelee näissä olosuhteissa.

ASout
11 months ago

2.0
Bought in Despar in Limone sur Garda. Crap

Sirviö J
@ Garda11 months ago

1.9
No ei voi kehua. Harvoin jää juomatta mutta tätä ei voinu juoda loppuun

Sirviö N
@ Garda11 months ago

2.8
Matkalta lähis sparista löytyi testiin.. ei kyllä minkään makuinen, ja jäi juomattakin loppuun💁♀️

Surflobo
@ Meran11 months ago

2.5

Sundsten R
1 year ago
5.0