
Reviews
Temppu
4 years ago
1.5

Naube
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa4 years ago
3.2

Kaentiiä
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä4 years ago

3.2
Milkshake apa lukee tölkissä ja kyllä tämä enemmän sinnepäin kallistuu kuin ipaan päin. Pehmeä, mangoa löytyy mutta ei liian dominoivasti. Raikas ja helppo kaikin puolin, ei jää erityisemmin mieleen kuitenkaan.

Tomi V
5 years ago
4.0

Juho
@ K-Citymarket Ruoholahti5 years ago
2.8
Max
5 years ago
4.0
Леонид Г
5 years ago
5.0

Elena S
5 years ago
5.0

Mogulaattori
6 years ago
4.0

Mogulaattori
6 years ago
3.0