
Reviews

Jussi Koo
@ M/S Viking Gabriella8 days ago

3.3
Boys on The Road again.
Makea pilssi, hieman voimainen, humalaisuutta pehmeästi, kukkaisuutta sekä maltaisuutta.
Ihan toimiva svedu pilssi.

Henkka L
8 days ago
2.5

Zuuks
8 days ago

3.2
Tuhnauttaja
12 days ago
3.4
Timo K
@ M/S Viking Glory27 days ago
2.7
Kevyt ja raikas pils.

Eklöf L
29 days ago
2.5
Paavo K
@ M/S Viking Gabriella2 months ago

2.2

Öl Jocke
2 months ago

3.8

Lagerlahna
@ M/S Viking Glory2 months ago

2.7
Ihan ok
Mallasgosso
2 months ago

1.5
Aika laimee