
Reviews

Tumu81
10 years ago
2.5

Tomppa J
10 years ago
3.5
Samea, oranssiin vivahtava. Tuoksussa sitrusta. Kivasti katkeroa, hedelmää, esb-tyylinmukainen.

Tomi
10 years ago

3.5

kuula
10 years ago
4.0

Horn600
11 years ago
4.5
Hyvää!

Horn600
11 years ago
4.5
Kevyt, todella kesäisen makuinen. Maistuu todella hyvälle, nam!

Mikko
11 years ago
4.0
Kevyt, mutta rapeasti humaloitu jenkkityylin apa. Maistuu mainiosti mm. burgerin kera.

Eugen7 T
11 years ago
3.0