
A witbier by Plzenský Prazdroj
Reviews

Janik90
8 years ago
4.0
Mielestäni parhaita vehnäoluita koskaan, harmi ettei suomesta tiettävästi saa mistään?
Elämyksenä mukava prahan pubissa appelsiinin kanssa tarjottuna

Musti77
9 years ago
2.5
Jensipa
9 years ago
5.0
Raikas ja mukavan mausteinen

DreaMr
10 years ago

3.5
Mausteista ja makean tuoksuista. Mielenkiintoisemmasta päästä vehnäoluita mitä on tullut maistettua.

Odeylikoski
10 years ago
4.0
Oikein mielenkiintoinen olut! Suosittelen

Apu
10 years ago
4.0

Adriana J
10 years ago
3.5

Ville T
11 years ago
3.5

Kimmolut
@ Eikan Pub11 years ago
3.0
Sopii hyvin kevyeksi aloitusjuomaksi

PaulU72
11 years ago
4.5