
Reviews

Igunator
@ EBrowarium-Nettikauppa6 years ago

3.6

orson
@ Honest Brew8 years ago

2.2
Tuoksua hallitsee selvästi vadelma. Tyylilajin perinteiset tuoksu ovat niin hyvin piilossa, että tulee heti fiilis aika laimeasti oluesta.
Suutuntuma keskihiilihappoinen, kirpsakka, kuiva ja ohuehko.
Maussa vadelmaa, lakritsia ja yrttejä.
Jälkimaku kuiva ja karvas, sekä tahmean vadelmainen.
Ei tämä kyllä oikein impistä mene. Ei toimi minulle tämä yhtään.