
Reviews
Janne S
6 years ago
2.0

Drix
7 years ago
3.0

Tuomas S
8 years ago

3.4
Hieno vihreä ja vaahtoamaton olut. Maun puolesta laadukas gose, jonka tuoksussa metsää. Maku tuo mukanaan lakritsaa ja erinomaisen suolaisen, hieman vissymäisen hapokkuuden.