Pelašķu Velns 9.9%, Labietis, Latvia
47 ratings
3.5
Pelašķu Velns
9.9% Dark Ale
Valmistuksessa käytetty siankärsämöä.

Reviews

Post author: Marcius
Marcius
1 month ago
Pelašķu Velns, Latvia
4.0
Tikrai neblogas. 9,9% yra jau tikrų vyrų teritorija, tad negalėjau neimt ir neragaut. Skonis neblogas, kartokas, bet ne per kartus. Šokoladinį/kavos poskonį turi. Už 2€ imčiau dar tikrai, bet kainavo, deja, daugiau… 4€…

Post author: Pasi Salosta
Pasi Salosta
@ Rimi, Daugavpils
1 month ago
Pelašķu Velns, Latvia
1.5
Kahvia,kahvia...hyvää.

Post author: Erki E
Erki E
3 months ago
3.5

Post author: Mikko M
Mikko M
7 months ago
4.0
Tuliaisten maistoa, kahvinen, sekä pähkinäinen ja tuhti.

Post author: Nakkimaja
Nakkimaja
7 months ago
3.0
Erikoinen ja erittäin tuhti olut.

Post author: JÉJÉ-LAGAGE
JÉJÉ-LAGAGE
10 months ago
3.6

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
11 months ago
Pelašķu Velns, Latvia
3.2
Tumma, siankärsämöllä maustettu olut. Erikoinen, mutta maistuva olut. Yrttinen.

Post author: TOtV
TOtV
11 months ago
3.6

Post author: Mikko H
Mikko H
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport
11 months ago
Pelašķu Velns, Latvia
3.9
Tummaa lasiin yömyssynä. Kyseessä yrttinen tumma ale, tässä käytetty mm. siankärsämöä. Ilmeisesti latvialaisen black balsamin makumaailmaa haettu myös. (Tuota saatu tuliaispullo kotona,mutta ei ole tullut maistettua koskaan vielä) Tuoksu on melko paahteinen, kyllä siinä yrttinen kulma on myös ja jotenkin luulen siankärsämön tunnistavanikin. Vaikken mikään kasvitieteilijä olekaan 😀 Mausta ekan hörpyn jälkeen tuli sellainen kevyesti säikäyttävän jägermeistermäinen fiba 😄 Kuitenkin tarkemmin maistellessa reiluhko paahteisuus ja sitruksinen humala johdattaakin jopa blackipamaiseen nautintoon. Yrttinen tatsi (siankärsämö) ottaa kyllä roolia alun jälkeen ja on tässä se x-factor selkeästi. Loppua kohden jää se kevyt jägermäisyys viipyilemään katkeron oheen. Juotavuus on semi helppo,varsinkin blackipa fiiliksen takia,mutta kyllä vahvuuden aistii. Tää olikin jotain paljon parempaa mitä odotti, jotain tuttua ja jotain uutta. Mutta ennenkaikkea osoitus että uusia oluttyylejä kannattaa aina rohkeasti testailla 🤗👌

Post author: Avaruusapina
Avaruusapina
1 year ago
4.0
Nyt on herkullinen 🤤 Tumma ja sopivasti makeutta. Kevyt lakritsi. Ei maistu niin vahvalta, eli petollinen on tämä 🫨