
Reviews

Zwecke
@ Zu Hause6 months ago
3.8
Ist mal was anderes, ein feines Malzbier mit Alkohol. Klar sehr süß aber das soll wohl so sein.
Ludo v
8 months ago
3.5
mathsmal
9 months ago
3.8
Erwan Hln
11 months ago
3.9
Rhaîponce
11 months ago
4.5

Miggins
@ Restaurant Lubella1 year ago

3.6

James B
2 years ago

4.0
Timo N
@ Lobby Bar, Naantalin Kylpylä2 years ago

3.0
Ihan jees
Seveninch
@ Kanzleramt2 years ago

3.7

Myllmaister
@ Maximarkt Haid2 years ago
4.6
Erittäin pehmeä ja maltainen. Samalla täyteläinen mutta kevyt. Hyvin vähäinen katkero. Tulee mieleen Düsseldorfin Altbier tyylinä. Kuin laimennettua mallassiirappia joisi. Erittäin maukas mutta jälkimaussa on hiven metallisuutta.