
Reviews

Sandström A
4 months ago
4.0

Andersson M
5 months ago
2.3
Silas
@ Systembolaget Hantverkaregatan, Norrköping5 months ago

2.3

hugo brew
6 months ago

3.0
Jiii
6 months ago

2.8
Jooseppi
10 months ago

3.0
7,5% och rätt farlig 😁
PhilipSundelin
10 months ago
2.0

Eero T
11 months ago

3.5
Erittäin hyvän makuinen lager. Jatkoon.

Vesa S
1 year ago
3.1

Juhana
@ Systembolaget Umeå, Centrum1 year ago

2.4
Perus lageria, ei mitään erikoista 👍
Voltit tulee vähän läpi, muttei haittaa