
Ljus lager med maltig smak med inslag av apelsinblommor, honung och ljust bröd.
Veganvänlig dryck.
Reviews
Mats N
1 month ago
2.7

Jyssi
3 months ago

3.0
Bulk
severin821
3 months ago
2.9

Antti Espoo
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

3.8
VarjoAnkka
3 months ago
3.2
Aika hyvä aika hyvä. Pikkuisen tuhkainen kuiva maku, tummahko kuparinen väri. Mutta silti suunmukanen.

Benji Raukholt
3 months ago

2.1
Helt okej billig öl
Parviainen O
@ Systembolaget Haparanda4 months ago

3.5
Oikein helppo ja hiilihappoinen peruslager, sopii hyvin vaikka pyttipannun kylkeen. Tai sellaisenaan päihtymistarkoituksessa.

Hägg O
6 months ago
3.0

J.Olin
7 months ago
3.5
God öl jämn fin smak som ger en hint av det ljusa brödet, kanske en västerbottenost hade funkat bra till den här
Heikki M
@ Systembolaget Haparanda7 months ago
2.4