
Reviews

Nikke B
@ Pien Shop & Bar8 years ago
2.8
Lisää flashbackia. Muistaakseni oli vetisen tylsä ja muutenkin turha tekele

Juuso A
8 years ago
2.5
Vetistä mutta hasselpähkinäistä.

Jalaski
8 years ago
3.0
Hieman vetistä, kuten porterit monesti on, mutta muuten paahteisen kohtalaista hasselpähkinäsettiä.
Victor T
8 years ago
4.5
Si