
Reviews
herrahlstrom
1 month ago
3.5

DanTheBeer
@ Karlatornet4 months ago

3.3
Decent stuff even close to doubeipa but missing somewhat smoothness

Skrietlili
4 months ago

4.0
Fyllig och fruktig smak. En fin öl med andra ord.
Anders Nordström
1 year ago
2.8

Roywenk
1 year ago
4.5

Matthou_6
2 years ago
3.8

Amesinta
2 years ago
4.0
Frisk och god, luktar mer ananas än den smakar, inte särskilt bitter.. En riktig sommaröl.

Nalle
@ Andrés bodegan3 years ago

3.6
God 😋
Bra ipa 🍺

Roywenk
3 years ago
4.5
Mycket bra öl och bryggeri!

Beerhunter
4 years ago

3.6
Spännande med flera olika humlesorter i samma burk mmmm