
Reviews

Vaffa
8 years ago
3.5
Parempaa kuin tämän oluen miedompi pikkuveli.
Samy K
8 years ago
3.8

Mari
@ Oluthuone Leskinen8 years ago
3.5

Jani L
@ Bier-Bier8 years ago
3.0
Hyökkäävää humalaa, katkerot vähän uupuu. Voisi tästä enemmänkin luonnetta löytyä. Jotain pientä yrttisyyttä, ehkä...

Pauli H
@ Bier-Bier8 years ago
3.0
Maltaat edellä. Eli mukavasti runkoa. Humalapuoli on kyllä vähän mieto. Yrttisen reunaa ehkä.

Hiri
8 years ago
4.5