
Due to the use of filtrate and pasteurisation, this kriek is sweeter and fruitier than Old Kriek Cuvée René, which undergoes a second fermentation process in the bottle. Thanks to its innovative flavour, it was a resounding success both here in Belgium as well as around the world. Nowadays, it is undoubtedly the reference kriek for consumers.
IBU:18
Reviews
Adri R
5 days ago
2.5

Snellman
7 days ago

4.5
Uusinnassa. Esanssinen kirsikka 4.5/5. Täyttää lupaukset, on sitä mitä markkinoidaan. Juuh
Jakob K
11 days ago
4.0

Blanblan I
20 days ago
2.7

Tommi R
21 days ago

4.3
Hapan, kirsikkainen ja makea. Oikein erinomainen kokonaisuus.
Rulio83
1 month ago
2.5
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus1 month ago

3.2
Maistettu joskus aiemmin. Nyt kriittinen arvostelu tässä:
Tavattoman makea.
Kirsikkainen, makea, hapan, mehu.
Mutta mitä pidemmälle maistelu etenee sitä paremmin tämä putoaa 😲

Jukka K
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 month ago

3.9
Erinomainen lambic Kriek, kirsikka maistuu ihanasti kielen päällä. Onhan tämä nektaria ihmiselle joka tykkää kirsikasta ja oluesta. Tasapaino on todella pehmeän tasapainoinen. Tykkään kovasti.

Victor Grc
1 month ago
3.3

Caramaël
2 months ago
3.9