
Reviews

Maya
8 years ago
3.0
Ihan kelpo citrainen pale, ei kummoinen, mutta ei huonokaan.

Terøl
@ Sip Veini- ja Õllepood8 years ago
3.0
Aika hyvä. Hedelmäinen tuoksu. Maku on raikas ja samea. Lievästi hiivaa ja sitruunaa. Samea väri ja hiton hieno etiketti.