
Reviews

Soonas
7 years ago
4.0

Mika A
@ Pien Shop & Bar7 years ago
2.0
Lähes mustaa, niukka vaahtoinen. Tuoksussa reilusti banaania, vähän mallasta, jopa salmiakkia? Maussa mukava banaanisuus ja maltaisuus. Ihan kiva mutta ei tän päivän parhaimmistoa.

Jeppe
@ Pien Shop & Bar8 years ago